08 julij 2020

HOW WE ORGANIZED A BABY SHOWER??..


Če v prihodnosti pripravljate kakšen "baby shower" za prijateljico,sestro in vam bi dobro koristili kaki nasveti o samem poteku in pripravah za zabavo, vam bodo zapisane besede v tej objavi mogoče kaj pomagale.. ;)

No pa pejmo lepo po vrsti.. Od samega začetka..

1. Izbira DATUMA in LOKACIJE - v večini te obdaritve potekajo kakšen mesec, dva pred pričakovanim prihodom dojenčka.. Me smo si pač uskladile datume, kako kateri odgovarja in našle mesec februar in soboto, ko smo v večini proste.. Izbor lokacije pa je prav tako po lastnem izboru - v večini se zgodi to pri bodoči mamici doma, lahko pa se odpravite tudi v kakšen "kafič" ali prostor, ki ga lahko najamete za takšne in drugačne priložnosti..


2. TEMA - ker smo vedeli, da bo fantek, je bila seveda tematika zabave: "It's a BOY".. Ampak se nismo želele osredotočiti samo na tipično MODRO barvo za fantke, zato smo za barvno tematiko izbrale: BELO-SIVO-MODRO kombinacijo.. Seveda pa se tematike razlikujejo, lahko je zabava za punčko, za dvojčke, za dojenčka katerega spola še ne vedo in tako se tudi celotna zabava organizira v tej smeri..


3. DEKORACIJA - dober mesec pred dogodkom smo pobrskale po spletnih straneh, da bi poiskale kar se da primerno in luškano dekoracijo.. Največjo izbiro smo seveda našle na ebay-u in aliexpressu, kjer so bile stvari tudi izredno ugodne in takšne kot smo si zamislile.. Nakupile smo balone v modri, beli in srebrno-sivi barvi, okrasne zobotrebčke z napisom "It's a boy" za maffine, napis "It's a boy", stickerje za zabavno fotografiranje, konfete in ostalo.. Nekaj namigov za okrasitev smo našle tudi na PINTARESTU..



4. HRANA in PIJAČA - pri baby shower-u so glavna nit darila, presenečenja, druženje.. Seveda pa brez hrane in pijače ne gre..je pa poudarek predvsem na SLADKARIJAH.. Veselje in sreča za vse nas navdušenke nad sladkim.. Peciva, tortica, maffini, cake-popsi in še kaj drugega lahko skombinirate za ta dogodek.. Mi smo se odločili tudi za slane prigrizke - mini domače pizze in slane palčke s sezamom iz listnatega testa.. Za pijačo pa po lastni želji - lahko se naredi v obliki čajanke, mi nismo nič zakomplicirali ampak smo kar postregli brezalkoholno pijačo in seveda baby šampanjček za nazdravit..



5. IGRE - da popestriš sam dogodek je super, če lahko nosečki in bodoči mamici pripraviš kako zabavno igro.. Ali v obliki kakega zabavnega kviza, da preveriš koliko znanja o dojenčkih ima bodoča mamica, ali v obliki nalog, ki jih mora mamica opravit.. In seveda za vse to mora biti tudi pošteno nagrajena.. Da je bilo bolj zabavno, smo se me odločile, da oblikujemo "darilne bone" kjer bodo poštene nagrade - kot recimo: "Gratis previjanje pleničke", "2-urno vozičkanje na teden", "Pospravim ti stanovanje", "Čuvanje otročka ko gresta mami in očka na zmenek" in podobno.. Luštno in zabavno..




6. DARILA - in na koncu še to.. Darila.. bistvo vsega namena te zabave.. Odvisno seveda od budgeta, ki si ga boste izbrale, potem nakupite tudi primerna in predvsem UPORABNA darila.. Naša so bila v obliki Torte iz pleničk, otroški body-i in kompletki, nogavičke, tetra pleničke, gugalnik, odejica in podobno.. Nekaj kar bo bodoči mamici koristilo..




Vmes seveda NE smemo pozabiti na obvezen "photoshooting", da okovečimo te lepe spominčke na tako lep dogodek.. <3

No ja, od našega baby showerja je minilo že kar nekaj časa,ampak vseeno.. Koristni nasveti iz lastnih izkušenj vedno pridejo prav.. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar