10 januar 2016

MiaXara..THE BOOK ABOUT HAPPINESS..







"Sometimes missing the flight is the fastest way home."

-Mojca Vakselj-

MiaXara is the latest novel I've read and I must admit I'm loving it totally..It's a story about happiness..About everyday struggle..It's about you..It's about me..About that one thing we all trying to pursuit in our lives - happiness..Reading this story will help you understand that the thing we're trying to find is seeking us too..We just have to stop running and hiding from here..

____________________________________________________________________________________________

MiaXara je knjiga, katero sem prebirala v zadnjih dneh in moram priznati, da mi je bila zgodba zelo všeč..Gre za zgodbo o sreči..O vsakodnevnih borbah..Govori o tebi..Govori o meni..O tisti eni stvari, za katero vsi strmimo v svojem življenju - o sreči..Prebiranje te zgodbe vam bo pomagalo razumeti, da v bistvu tisto kar mi že celo življenje iščemo in strmimo, išče tudi nas..Samo moramo prenehati z bežanjem in skrivanjem pred resnico..

Thank you Mojca, I believe you wrote a life-changing book.. 

Hvala Mojca, verjamem da si napisala zgodbo, ki bo spremenila marsikatero življenje.. 


NOVEL: MiaXara - FB PAGE 
AUTHOR: Mojca Vakselj, Slovenia

Ni komentarjev:

Objavite komentar